سپاهان آبگینه صنعت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در آخر تابستان خانه را تکان دهید و رسم ایرانی ها تمیز کردن پنجره ها، فرش ها، دیوارها و … است. در شروع فصل جدید مثل عید

تمیزکردن شیشه چه برای پنجره و چه برای شیشه رومیزی معمولا یکی از دغدغه هاست تا هیچ لکه ای روی شیشه باقی نماند و شیشه کاملا تمیز شود، باقی ماندن گرد و غبار و پرز روی شیشه یکی دیگر از دغدغه های هنگام نظافت است. شیشه است.


در این مقاله روش هایی برای تمیز کردن شیشه به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از این نکات بتوانید به راحتی تمام شیشه ها را تمیز کنید.

روش اول:
یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن لیوان، استفاده از محلول خانگی سرکه و آب است. با مخلوط کردن یک قاشق سرکه با یک لیوان آب می توانید یک محلول پاک کننده بسیار قوی مناسب برای تمیز کردن لیوان تهیه کنید. این مخلوط را در یک بطری اسپری خالی بریزید و با اسپری کردن این محلول روی لیوان لیوان های خود را تمیز کنید.

توجه: برای جلوگیری از باقی ماندن پرز روی لیوان، از یک حوله نخی تقریبا قدیمی استفاده کنید، زیرا حوله های قدیمی پرز کمتری دارند.

روش دوم:
با مخلوط کردن کمی تاید و آب می توانید یک محلول پاک کننده قوی برای تمیز کردن لنزها بسازید. می توانید از این محلول با یک پارچه زبر برای تمیز کردن شیشه هایی که دارای لکه های قدیمی یا لکه های باران و برف از فصل بهار و زمستان هستند استفاده کنید تا از شر لکه ها خلاص شوید.

روش سوم:
استفاده از روزنامه ها و همچنین پاک کننده های تجاری موجود مانند رایت می تواند به شما در تمیز کردن شیشه از لکه های سرسخت کمک زیادی کند. نظافت شیشه پنجره های خانه معمولا با روزنامه انجام می شود زیرا بسیار در دسترس است و لکه های سرسخت و چسبنده را به خوبی از بین می برد.

روش چم:

یکی از ساده ترین راه ها برای تمیز کردن عینک همین روش است. می توانید با استفاده از یک قاشق غذاخوری صابون مایع و مخلوط کردن آن با دو لیوان آب، محلول پاک کننده بسیار مناسبی برای لیوان خود تهیه کنید. شما می توانید از این محلول برای تمیز کردن پنجره ها و حتی میزهای منزل خود استفاده کنید.

ابتدا این محلول را با دستمال روی لیوان بمالید و با دستمال خشک آن را پاک کنید و از درخشندگی عینک خود لذت ببرید.

روش پنجم:

استفاده از الکل و آمونیاک برای تمیز کردن لیوان هایی که لکه های بسیار سفت دارند و پاک کردن آنها تقریبا غیرممکن است، توصیه می شود. کافی است یک قاشق غذاخوری آمونیاک را با دو قاشق الکل و یک لیوان آب مخلوط کنید سپس محلول حاصل را روی لکه ها اسپری کنید، چند دقیقه صبر کنید و شیشه را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

روش ششم:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آبلیمو یکی از موثرترین راه حل ها برای تمیز کردن لیوان است. برای تهیه محلول پاک کننده عصاره لیمو، ابتدا باید آب دو عدد لیمو را گرفته و با یک لیوان سرکه سفید مخلوط کنید. محلول به دست آمده را با دو لیوان آب مخلوط کرده و از آن برای تمیز کردن لیوان ها استفاده کنید.

خلاصه نهایی

در این مقاله 6 روش برای تمیز کردن شیشه را بررسی کرده ایم. در کنار این روش ها می توانید از انواع شیشه شوی های صنعتی موجود در بازار نیز استفاده کنید.


دستگاه شستشوی شیشه در سایت آبگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *