سپاهان آبگینه صنعت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عملکرد دستگاه شستشوی شیشه دوجداره
دستگاه تمیز کردن و ضد عفونی کردن شیشه-KPTsw360
از این تجهیزات برای تمیز کردن و استریل کردن شیشه با آب جوش و بخار استفاده می شود و در خطوط تولید که محصول نهایی داخل شیشه قرار می گیرد و عرضه می شود استفاده می شود.
شیشه شوی-ضدعفونی کننده ساخت شرکت ابزار بسته بندی خراسان مجهز به یونیت جت برگشت پذیر و دارای 2 ناحیه استریل (بخار و آب جوش) می باشد.
از مشتریان و خریداران این تجهیزات می توان به شرکت های معتبر صنایع غذایی اشاره کرد.
مزایای دیگر:
بهداشت و ضدعفونی شیشه را تقویت کنید
بهبود کیفیت محصول
افزایش سرعت تولید
کوچک سازی
ساخته شده از فولاد 304

دستگاه شیشه شوی دوبل
در خط تولید شیشه دوجداره اولین دستگاه بعد از برش شیشه دستگاه شیشه شوی است. در این بخش به دلایل نیاز به شیشه شوی دوجداره در کارگاه، ویژگی ها و انواع آن می پردازیم. با ما بمان.

اولین سوال این است که چرا کارگاه تولید پنجره یو پی وی سی باید مجهز به دستگاه شیشه شوی دوجداره باشد؟

در خط تولید شیشه دوجداره یکی از اولین و احتمالاً مهم ترین تجهیزات در فرآیند تولید شیشه دوجداره مرحله تمیز کردن شیشه می باشد. اهمیت این دستگاه در این است که در صورت وجود کوچکترین لکه در سطح داخلی شیشه دوجداره با دوجداره شدن (کار تمام شده) دیگر امکان دسترسی به سطح داخلی شیشه دوجداره وجود ندارد. – شیشه لعاب برای تمیز کردن.

پیش از این در کارگاه های تولید شیشه دوجداره از روش های سنتی و قدیمی برای تمیز کردن شیشه استفاده می شد که اغلب منجر به ایراد می شد. علاوه بر وقت گیر بودن و (برای کارایی) کار فشرده تر، ممکن است لکه های روغن را از سطح داخلی شیشه به خوبی پاک نکند.

دستگاه شیشه شوی دوبل به ما این امکان را می دهد که این مشکل را حداقل با یک کارگر و بدون دخالت دست در طول فرآیند نظافت حل کنیم.

عملکرد دستگاه شستشوی شیشه دوجداره :
ابتدا اپراتور شیشه بریده شده را در ورودی دستگاه قرار می دهد، دکمه “شروع” را فشار می دهد و شیشه توسط غلتک ورودی (غلتک) به موقعیت تمیز کردن هدایت می شود. وقتی شیشه داخل شد، آب داغ را همزمان به دو طرف اسپری کنید و از یک برس ضد خش برای تمیز کردن چربی و لکه های روی شیشه حتی برای شیشه های سکوریت شده و انعکاسی استفاده کنید. پس از مرحله تمیز کردن برس، شیشه عاری از هرگونه چربی و کثیفی با فوم نمدی داخل محفظه شیشه پر می شود و هوای گرم و خشک به خروجی دستگاه دمیده می شود.


خرید دستگاه شستشوی شیشه خوابیده در سایت آبگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *