سپاهان آبگینه صنعت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاتر مفید برای تمیز کردن شیشه پنجره:


در این مقاله با روش های مختلفی آشنا می شوید که می توانید با استفاده از مواد شوینده ای که معمولا در همه خانه ها وجود دارد، شیشه ها را تمیز کنید. این روش ها بسیار ساده هستند و در عین حال حضور کودکان در هنگام نظافت شیشه ها چندان خطرناک نیست (اما برای اطمینان تا حد امکان آنها را از آن محیط دور نگه دارید). این روش ها در چند مرحله قابل اجرا هستند.


ابزار مورد نیاز برای شستشوی شیشه های ساختمان:

فضایی که هوا در آن جریان دارد. به این ترتیب بوی و بخار مواد شوینده شما را آزار نمی دهد.
شوینده های ذکر شده در هر روش باید به مقدار مشخص تهیه شوند.
برای استفاده از هر یک از مواد شوینده، فنجان های جداگانه ای در نظر بگیرید
ظروف جداگانه برای نگهداری هر ماده شوینده
رول دستمال کاغذی یا روزنامه (هر کدام را که ترجیح می دهید انتخاب کنید).


   مرحله 1 تمیز کردن پنجره: بپذیرید که پنجره ها باید تمیز شوند. به یاد داشته باشید که هیچ کس دوست ندارد پنجره ها را بشوید، زیرا این کار اصلاً دوست داشتنی نیست. اما حالا که قرار است سخت کار کنید، اجازه ندهید زحماتتان با کمی بی دقتی به هدر برود.


مرحله 2 تمیز کردن پنجره: آنچه شما نیاز دارید این است: ¼ فنجان سرکه سفید، ¼ فنجان آمونیاک خانگی، 1 قاشق غذاخوری آرد ذرت، ½ فنجان شیر گرم و یک بطری آب گازدار. مواد ذکر شده را در ظرفی متوسط بریزید و خوب مخلوط کنید. حالا این محلول را در یک بطری آب گازدار بریزید و روی لیوان ها اسپری کنید و سپس با دستمال کاغذی پاک کنید و خشک کنید.


مرحله سوم تمیز کردن شیشه پنجره: ۱ فنجان الکل ایزوپروپیل (مراقب باشید قابل اشتعال است)، ۲ فنجان آب شیر سرد، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سفید و ۲ قطره رنگ خوراکی آبی تهیه کنید. آب و الکل را در یک کاسه متوسط به خوبی مخلوط کنید. سپس سرکه و رنگ آبی را اضافه کرده و محلول را هم بزنید. این مایع دقیقا مانند یک شیشه شوی آبی کار خواهد کرد.


مرحله چهارم تمیز کردن شیشه پنجره: 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید را با حدود یک لیتر آب شیر سرد مخلوط کنید. حالا محلول را در یک بطری آب گازدار بریزید و آن را تکان دهید تا مخلوط شوند.


مرحله پنجم تمیز کردن شیشه پنجره: 4 قاشق غذاخوری آبلیموی حل شده در کمی آب و یک گالن (3.7853 لیتر) آب شیر سرد را در ظرف بزرگ و مناسبی بریزید و خوب مخلوط کنید. بخشی از این محلول را در یک بطری آب گازدار بریزید و از آن استفاده کنید.


مرحله 6: شیشه پنجره را تمیز کنید: ½ فنجان آب لیمو خالص را با 2 فنجان شیر گرم مخلوط کنید. محلول به دست آمده را در یک بطری آب گازدار بریزید و خوب تکان دهید تا مخلوط شود.


بهترین روش شستشوی شیشه در سایت آبگین 

دستگاه شستشوی شیشه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *